Raňajky, hamburgery, supermoon a výlet do Melbourne

Vitajte v poslednom celom novembrovom týždni! To je ideálne-sme na poslednom období na Vianoce. Ako to prešlo tak rýchlo?

Na jednej strane je to, keď týždne idú tak rýchlo ako posledných 7 dní; Určite sa necítim ako pred týždňom, že som písal naše predchádzajúce vydanie IG. Ale tentokrát máme nejaké úžasné veci, ktoré vám ukážu, vrátane niekoľkých záberov z nášho rýchleho výletu do Melbourne, nového vydania kávy a našich najlepších nápadov na vytvorenie najlepšieho taniera na párty.

Každopádne som si istý, že sa vám potešíte v našom najaktuálnejšom vydaní IG plus našu cestovnú rekapituláciu ku koncu tohto príspevku.

Nezabudnite sa tiež prihlásiť do nášho bezplatného týždenného bulletinu, ak ste tak ešte neurobili. Túto aktualizáciu e -mailom každý piatok e -mailom s poklesom článkov týždňa, takže vám nikdy nebudeš chýbať žiadny z našich obsahov, darčekov alebo súťaží.

Kliknutím sem sa zaregistrujete. Je to zadarmo!

Na zdravie – Jim a Christina XX

Je niečo lepšie ako horúca masla a šálka kávy na začiatok dňa? Naozaj si nemyslím, že existuje. Navyše máme to šťastie, že máme príležitosť vyskúšať najaktuálnejšiu kávu spoločnosti Nespresso v limitovanej edícii a je to celkom zaujímavá.

Nazýva sa Suluja Ti South Sudán (čo naznačuje ‘začiatok južného Sudánu v Kakwe, miestny domorodý jazyk regiónu) a je kávou, o ktorej si ľudia mysleli, že zmiznú v dôsledku konfliktu tohto nestabilného regiónu. Nespresso spolupracovali s miestnymi pestovateľmi kávy na regenerácii priemyslu.

Táto káva, ktorá bola vo Francúzsku k dispozícii iba predtým, je naozaj krásna. Veľmi hladké, aj keď ako espresso, dymové a čokoládové, stojí za to dávať si pozor na toto, ak máte stroj Nespresso.

Dnešný neuveriteľne mesiac bol úplne ohromujúci. Je to najbližšie, čo bol Mesiac na Zemi za 68 rokov, a nestane sa to znova pre ďalších 68. Ako vidíte, nemáme ideálne vybavenie na fotografovanie astrologických fotografií, ale tento vám dáva nápad stupnice.

Máme to šťastie, že to vidíme toľko Mesiaca nad Sydney; Je zamračená noc a mesiac sa nebude dlho visieť.

Pani Romance a milujem dobrý tanier. Až doteraz sme urobili, aby sme urobili s niekoľkými syrmi a niektorými sušienkami a poklesmi, ale pani R sa rozhodla zlepšiť svoje zručnosti v oblasti výroby tanierov.

Som veľmi šťastný!

Pozrite sa na naše najlepšie nápady na vytvorenie najlepšieho taniera tu v jednom z našich najaktuálnejších článkov na webe.

Len v prípade, že ste nedostali správu, tu je bezdôvodne zblízka výstrel z taniera, ktorú urobila pani R!

Dnes sme na obed v zariadení v meste. Všeobecne sa snažím vyhnúť založeniu. Tento bar, ktorý chodí prekvapivo dlho, je asi tak ďaleko od môjho veľmi milovaného typu zavlažovacích dierov, ako sa môžete dostať, ale počas dňa to v skutočnosti nie je také zlé.

Služba je rýchla a hamburger … no, vidíte sami!

Ak to nie je najsmutnejšia vec, akú ste kedy videli, nemyslím si, že by sme už mohli byť kamarátmi. Teraz urobím niečo, čo normálne nerobím: je čas pomenovať a hanbiť. Toto je hotel Lord Wolseley v Ultimo a veci tu zjavne nie sú ideálne.

Túto krčmu som sa každý týždeň týkal asi 11 rokov a v tom čase som videl veľa zmien. Ale toto je prvýkrát, čo sa niekedy vyčerpáva zo všetkého piva.

Dnes ráno je skorý štart: sme na letisku a leteli dole do Melbourne. Áno, to je moje dvojité espresso. Nechajte Pán zľutujte sa s nás všetkých!

Jediné, čo ma mrzí, je to, že nebudem zostať dlho v Melbs – len cez noc -, ale je to lepšie ako nič.

A hore ideme. Uvidíme sa čoskoro, Sydney!

Milujem nákupné centrum Melbourne Central v La Trobe. Výstrelová veža a jej účelová strešná strešná konzervating je pre mesto tak známa.

Ale to je dôvod, prečo sme tu v Melbourne. Sme na servisnom obede na vrchole najvyššej budovy v Melbourne a 2. najväčší v krajine: veža Eureka. 88 poschodí nad mestom, získate nejaké mimoriadne výhľady.

Dúfajme, že výsledky stretnutia sú také úžasné ako krajina!

Predtým, ako to budem vedieť, som späť do vzduchu smerujúceho späť do Sydney. Tentoraz lietam sólo, keď som nechal hrať pani Romance. Mám plány na veľmi tichý víkend!

Zdá sa, že pani Romanka má už bezo mňa výbuch. Zameriava sa z Melbourne na dievčenskom úteku so svojimi kamarátmi.

Milujem výlet, ale tiež sa teším z rozvoja zadku na pohovke, takže nie som príliš žiarlivý!

Medzitým som späť v Sydney včas, aby som sa potešil pri západe slnka a trajektom. Veci nie sú také zlé, však?

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Pokojný moment pri bazéne v letovisku Bacara v Santa Barbare v Kalifornii. Mali sme tu len noc na našej ceste tRip South od San Francisca do LA, ale rád by som strávil dlhšie v tomto ohromujúcom hoteli.

Tu je naša úplná recenzia Bacary a to, čo môžete urobiť tu. Navyše tu je náš úplný cestovný plán pre Drive South – a aký je cesta!

Boli sme veľmi nadšení, že sme zostali v hoteli Centara Grand v Centralworld v Bangkoku. Nielenže má tento vynikajúci strešný bazén, ale je tiež domovom nášho obľúbeného strešného baru-Red Sky a tejto úžasnej španielskej reštaurácii-Uno Mas. Je pochopiteľné, že tento hotel je našim záchodom, kedykoľvek sme v tomto mimoriadnom meste.

Tu je naša úplná recenzia Centara Grand. Je to očarujúci hotel v jednom z najlepších miest v meste.

Posledným v našej sérii Envy Series na Instagrame je toto odvolanie na Berjaya na Times Square v Kuala Lumpur v Malajzii. Toto sa hovorí, že je to najväčší vonkajší strešný bazén v krajine … a vidím prečo!

Berjaya je ohromujúci hotel – určite naša najlepšia voľba v KL. Vyskytuje sa v našom prvom sprievodcovi časovačom po Kuala Lumpur – pozrite sa na to oveľa viac informácií o Berjaya a KL!

Lady Liberty v New Yorku v New Yorku v Las Vegas stojí strážna pred jedným z najzvláštnejších miest, v ktorých sme kedy boli. Strih je skutočne niečo, čo treba zažiť, a tento hotel a kasíno má najlepší spôsob, ako ho vidieť: je tu horská dráha, ktorá sa koná okolo vonkajšej strany budovy!

Pozrite sa na naše ďalšie nápady pre Sin City – tu je odkaz na našu plnú knižnicu Vegas.

Ak existuje niečo, čo hovorí Kalifornia, sú to palmy! Nezabúdajte, že nie sú pôvodní v štáte. V skutočnosti 90% všetkých stromov v južnej Kalifornii je dovoz!

Trasa Boulders of Skull Rock Nature Trail v národnom parku Joshua Tree v Kalifornii sú úžasné. Prešli sme týmto ohromujúcim parkom na ceste do Palm Springs ako súčasť nášho výletu „Long Way“ do Las Vegas a nemôžeme ho odporučiť dostatočne vysoko.

Pre oveľa viac na našej ceste, plus náš bezplatný stiahnutie nášho itinerára, kliknite sem!

Vo Vegas je veľa vecí, ako si viete predstaviť. Ale to musí byť najlepšie. Tento pohľad zhora – vďaka Maverickovi vrtuľníkom – je na ceste k Grand Canyon. Toto bolo na mojom zozname vedier tak dlho, ale v skutočnosti pristáť v kaňone, potom, keď sme tam, boli ošetrení pohárom šumivého … Najlepšie!

Pozrite sa na náš celý príbeh o našej skúsenosti (a jednom z našich prvých videí) tu!

Dúfame, že ste sa tešili v tomto kole vydania IG. Určite to bolo veľa zábavy! Dúfam, že budete mať úžasný týždeň a čoskoro sa budeme porozprávať.

Obrázky pána a pani Romance prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance.